|| INSIDEN 08/02/2013 ||







Salam Mahabbah wa Rahmah ... ^^






" Ya Allah demi cinta Mu pada ku, 
hari ini ketaatan pada-Mu dapat ku lakukan, 
kebaikan ke arah-Mu dapat ku laksanakan, 
agama-Mu dapat ku perjuangkan. Terima lah aku 
ya Alllah... 
tiada lg yg lebih manis daripada penerimaan- 
Mu...~" 

~ Yang Ku Damba Hanyalah Mardhatillah ~ 


 (◡‿◡✿)



 || INSIDEN 08/02/2013 || 



# DI TERMINAL BAS PEKAN ...

>>> LELAKI A : "WEYH , PINJAM 'BENDE TU'. (sambil memuncungkan mulut menunjuk ke arah 'kain ajaib' aku) KO PANAS KAN ..." (hahaha ...ketawa besar )

LELAKI B : "TAK NAK AKU ... NANTI AKU JADI MACAM NINJA TURTLE ..." (hahaha ...ketawa lebih besar)

** AKU HANYA "SENYUM MATA" ^^



# DI BUS STOP MEDAN WARISAN ...


>>> DUA BERADIK L&P (kanak kanak dlm umur 5/6 tahun) : 
"HIHIHIHI .... INGATKAN HANTU .... " 


** AKU HANYA TERGELAK KECIL MENDENGARKANNYA ...^^




## BEGITULAH ANTARA DUGAAN NYA BILA BERIMEJKAN DIRI YG AGAK BERBEZA DR ORANG LAIN ... 


## KATA KATA BERBAU SINDIRAN , HINAAN ... MAHUPUN CACIAN ... HANYA SEKADAR GIGITAN SEMUT API SAJA BAGI KU ....


## TAK MENGAPA ... ASAL HATI & JIWA KU ... HANYA KU SERAH KEPADA CINTA & REDHA - NYA .... ^^


" Munutup Aurat Itu Satu Perjuangan,  
Berapa Ramai mereka yang Tersungkur Di Medan Perjuangan ini, 
Namun,Andai Kita Terus Utuh Berdiri DLapangan ini, 
pasti dan pasti Perjuangan ini menjanjikan sesuatu, 
Perjuangan Suci ini Membuahkan Hasil yg Sngat Hebat, 
Manisan Syurga yg Istimewa... " ♥



~ Aku , Sang Pengemis Mardhatillah ~ 













** Peace, with IMAANN ...~ ** 

(◠‿◠✿)



4 comments:

Unknown said...

enti, kuat na.. moga Allah sentiasa bersama mu... Mudah mudahan, ni salah stu ujian yg buat enti terus istiqamah :) aminnn..

Izzat Eshak said...

Teruskan dengan cara anda.
Kita takkan dapat memuaskan hati semua orang.
Lagi2 dengan cara pemakaian perempuan muslim

EH - Ekslamasi Holistik said...

Semoga sentiasa diberkati Illahi...

Unknown said...

@Adibah Nabilah insyAllah .. Aaamiinn .. ya Rabbal 'Aalamiinn ... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...